26 października 2022

Nauczycielska niespodzianka, głosowania i wzruszenia

 W tym roku uczniowie i rodzice zaskoczyli mnie taką wzruszającą niespodzianką; a ponieważ czytają i ten blog, więc tu i z tego miejsca im serdecznie dziękuję. To jest jak najbardziej czerwone i piękne jabłko, położone na biurku:) Można na mnie głosować w plebiscycie Nauczyciel Roku, do którego mnie niespodziankowo zgłoszono. Tak samo i moją Szkołę, jako Szkołę Roku.

Czyli nie tylko wielkie miasta, prestiżowe rankingi, ale i małe, wiejskie szkoły i takie Anie z Avonlea jak Kalina. To naprawdę bardzo wzrusza. Jeśli ktoś chciałby upamiętnić króla, co zbierał liście lub inne cudowności ze szkolnej ławki, to link do głosowania jest  TU.

Serdeczności:)



9 komentarzy:

  1. Gratulacje! Po takiej informacji to pewnie nawet Buka niestraszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Chciałam na Ciebie zagłosować, ale nie chcę niczego wykupywać. Szkoda, że głosowanie nie jest darmowe. Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że fajniej byłoby gdyby Kurier nie nabijał sobie przy tym prenumeraty. Zwłaszcza że względu na Dzieci powinni przemyśleć formułę. Serc nie policzy się smsami. Dziękuję za wszystkie życzenia i dobre myśli też!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I z dalekiego świata? :) Dziękuję i ściskam w imieniu swoim i małych kibiców:) U was też już taka deszczowa bukowa jesień się robi?

      Usuń
    2. No da się i ze świata...

      Jesień u nas deszczowa i bardzo ciepła, taka trochę jak sympatyczny kwiecień. Spędziłam dzisiaj pół dnia na działeczce, w krótkim rękawku, podjadając maliny i ostatnie pomidory, i szykując się do wiosny.

      Usuń
    3. Ja ambitnie zamierzam zgrabić już zbrązowiałe liście na ziemię liściową. Też plucha ale taka szara. Powrzucam w sobotę trochę nostalgii.Moze się trochę odkopię z zaległościami bo długi weekend:) i Zarzecze od Ciebie zaczęłam czytać bo już pozapominałam wątków trochę:)

      Usuń
    4. A wiesz, może też sobie przeczytam. I nastroję się na ciąg dalszy!

      Usuń
    5. Bardzo bardzo bym chciała skonczyc:)) a może dopisać dalsze losy Morinara i Jeda i Naurei :)) włożyłam w ten świat dużo serca:)

      Usuń

Dziękuję, że zostawisz ślad :)