14 maja 2024

Lilijka - druga część "Mokraczka" już na świecie.

 Bardzo wzruszona oznajmiam, że już jest i może do Was przyjść - pół roku rysowania, obmyślania i przepisywania. Jak na niegrubaśną książeczkę może to wydać się długo, ale słowa i obrazki dojrzewają. Niektóre ilustracje przerysowywałam po kilka razy, niektóre wyrzuciłam i na nowo rysowałam.

 

TU kupisz Lilijkę

 

Można kupić na amazonie, w sumie we wszystkich krajach gdzie amazon jest, po polsku wystarczy wpisać Lilijka, albo Ewa Alimowska, znajdzie. Dodam też z boku w menu.  Teraz ze spokojnym sercem zabieram się za składanie Zarzecza, przy okazji ucząc się overleaf, bo tu wrzucam teksty^^


A "Lilijka" wygląda tak:








2 komentarze:

  1. Kupiłam, dzisiaj dotarły obie, mam co czytać przed snem. Z rozpędu kupiłam też Roksariusowi. Nawiasem, on też czeka na Zarzecze, mówił mi dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach. Jaka motywacja że czekacie❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawisz ślad :)