13 stycznia 2024

O planerach, almanachach i co popełniłam

 Od dawna marzyło mi się ogrodowe malutkie piśmidełko, pisałam wam o almanachach, ale to grubsza sprawa i wymagająca większej wiedzy, niż ja mam:) Ale uczę się po pięćdziesiątce nie mówic nie marzeniom. Nie odkładać. Więc póki co, zrobiłam sobie planer, a przy okazji może ktoś jeszcze skorzysta.

O taki.


Bardzo prosty, podręczny, ze skróconym kalendarzem księżycowym miesięcznym, mnóstwem stron na zapiski o nasionach, nawożeniu, obserwacji i kratką do planowania ogrodu i rysowania grządek. Dorzuciłam po przysłowiu i przepis na gnojówkę i popiołowy nawóz, jaki robię. Jeśli ktoś ma ochotę, będzie wisiał na amazonie, jest w róznych krajach,  można wyszukać wpisując Kalina Kalinowska albo po prostu wpisac tytuł, wejść w kategorie ogrodnicze lub kliknąć w TEN LINK

Będe wdzięczna jak powiecie, co jeszcze dodać, jakie strony, tabele lub rubryczki, będę starała się poprawić i ulepszyć na drugi rok:) I naprawdę w wakacje popracować nad almanachem (przy okazji rysowania cały czas Mokraczka:)

Obrazek mój, jak najbardziej.

I już będę tam wpisywać swoje zakupowe nasionka na nowy rok i rysować grządki z płodozmianem, bo też jest płodozmianowa stronka. 

Popełniłam też kolorowankę dla dzieci, wrzuciłam na bloga  w menu, od poniedziałku powinna byc niższa cena. Planer tez wrzucę, wystarczy klinąc w okładkę i przeniesie:) I takie to szaleństwa się dzieją wesołe:)


2 komentarze:

  1. Już dwa lata próbuję notować sobie o różnych zmianach czy też wykonanych pracach na działce w zeszycie, ale te moje pisanie marnie wygląda. Zachwycałam się Twoimi talentami i twórczymi, i tymi praktycznymi w dziedzinie uprawy ogrodu, aż tu taka propozycja do kupienia. Zrozumiałam, że muszę to mieć, ale nie ma opcji wysyłania na Litwę. Więc wczoraj córka mieszkająca w Krakowie zamówiła dwa planery ( bo koleżankę też muszę uszczęśliwić). Mam takie wrażenie, że skoro będę miała Twój planer, to i u mnie, tak jak u Ciebie wszystko w ogrodzie będzie bujało. Serdeczne pozdrowienia z zaśnieżonego Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita Honoratko❤️będzie bujało bo kochasz i próbujesz. Ja mam na koncie dziesiątki prób i porażek ale do przodu. Mam pomysły na nowy sezon i planet zrobiłam jak dla siebie. Będę pierwszym notowaczem 😉byłam w Wilnie raz i to miasto zachwyca❤️

      Usuń

Dziękuję, że zostawisz ślad :)