05 lutego 2018

Urodziny Kaliny


Urodzinowa zagadka. Ile mam lat na tym zdjęciu? 😊Dzisiaj jest ten dzień, w którym bardzo cieszę się, że jestem na tej planecie. Jakie cuda. Wiosny i zimy, wróble i domowy chleb. Rodzina i dom, przyjaciele, ogrody i wiersze. Chcę jeszcze więcej. Czytaliśmy z Miłym dzisiaj, że człowiek wesołego usposobienia ma ustawiczną ucztę. I to z pewnością o mnie! A reszta zdjęć i retrospekcji jak wrócę z pracy. I rozwiązanie zagadki.

Ta dam. Jest już zwycięzca. Świeża dziewiętnastka. Taka jak tutaj, ten sam dzień, ten sam śnieg, ta sama radość. Zimowe urodziny.


I oglądam sobie zdjęcia, od małej Kaliny do dużej i dorosłej, zawsze mnie to wzrusza, bo mi się babcia Lida przypomina, która po siedemdziesiątce powiedziała zdziwiona: przecież ja jestem taka sama w środku, tylko na zewnątrz coś mi  się zmieniło.

 


Było się małą Kaliną...


I większą...



Nosiło się kucyki i robiło Miłemu kanapki - 1992 rok!

A teraz jest się taką Kaliną
I ciągle tą samą, bzową, łąkową, domową i leśną, w środku:)









51 komentarzy:

  1. Jak to ile? Tyle co zawsze!
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie jest tendencyjne ale odpowiedź też. Podpowiem, że to staaaare zdjęcie. Dziękuję!

      Usuń
  2. Z okazji urodzin życzę więcej poezji, muzyki, ogrodów, wschodów i zachodów, serniczków i pierniczków, najlepszych ocen dzieci doskonałych i oczywiście pieniędzy niemałych na podróże dalekie i bliskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,wszystkiego więcej☺Będę się starać i bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Połowę mniej :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie. Nie połowę mniej,próbować dalej☺ Dziękuję Wietrzyku!

      Usuń
  5. Ja obstawiam 18 :) Wszystkiego co najlepsze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kalino, chciałabym złożyć Pani najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Życzę Pani zdrowia i wszelkiej pomyślności na co dzień. Tego samego życzę wszystkim Pani Najbliższym, aby nie musiała się Pani o nich niepokoić i mogła cieszyć ich szczęściem...
    Życzę Pani niegasnącej pasji do Pani pracy zawodowej.
    Życzę, by spotykała Pani na swej drodze jak najwięcej życzliwych i dobrych ludzi...
    Życzę, aby nigdy nie zatraciła Pani w sobie czułości serca, zachwytu nad pięknem, wzruszenia nad dobrem.
    Życzę, by po smutniejszych chwilach zawsze następowała mnogość rzeczy otulających i kojących Pani duszę...
    Życzę Pani spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych nieśmiałych, ukrytych w kąciku serca... Niech się okażą realnymi i piękniejszymi niż się Pani kiedykolwiek mogła spodziewać.
    Niech każdy kolejny rok niesie ze sobą dla Pani jak najwięcej Dobrego!
    Pozdrawiam najcieplej :)
    Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te życzenia są tak piękne,że brak słów. Jak ciepły kocyk. Dziękuję!

      Usuń
  7. Wiek nie jest ważny, ważne jest na ile lat się czujesz. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu wyglądasz na szczęśliwą "16" Wszystkiego najlepszego na kolejnych wiele, wiele lat. Szczęśliwe życie wśród kochających ludzi to prawdziwy cud natury i dar od losu. A może wyłącznie nasz wybór?
    Pozdrawiam serdecznie i najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wybór i dar. A 16 to za mało,próbujemy dalej. Serdeczności😊

      Usuń
  9. 21 max..Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci wszystkiego dobrego, a na zdjęciu masz może 24 zim.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne życzenia - wielu pięknych i radosnych zim, wiosen, lat i jesieni:) Obstawiam 19.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Trafione, gratulacje!Świeżo zaczęta 19.

      Usuń
    2. Cieszę się, piękne zdjęcia.

      Usuń
  12. Pani Kalino,dla mnie jest pani taką "Anią z Zielonego Wzgórza". Z okazji urodzin życzę, tego ognia w sercu do samego końca, radości, szczęścia i samych słonecznych dni :). Myślę, że na zdjęciu ma pani 18-ste urodziny. Bardzo serdecznie pozdrawiam z łóżka, w którym leżę po wypadku samochodowym ze złamaną miednicą już 4 tygodnie i pani blog, który czytam od ponad dwóch lat jest wielką radością. Serdecznie pozdrawiam solenizantkę :). Iwona( ja za rok będę mogła poszczycić się takimi liczbami w metryce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę w szybkiego powrotu do zdrowia już po tym wszystkim, tych strapieniach, a życzenia mnie rumienią po uszy ze szczęścia - bardzo chciałabym być taką naszą Anią, od niej uczyłam się kochać życie z całych sił:)

      Usuń
  13. Pani Kalino, radość, optymizm i miłość do całego świata niech zawsze istnieje w tej pięknej Twojej duszy. Życzę aby dzisiejszy dzień i każdy następny przynosił samo dobro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chowam te życzenia w pamięci, z innymi dobrymi słowami:)

      Usuń
  14. Najlepsze życzenia!!!Uwielbiam Pani blog!!Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aby nadal było jak najwięcej fascynujących zdarzeń i rzeczy w tym zwykłym - niezwykłym świecie. e.ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, taka ich natura. Tylko, żeby ciągle je wypatrywać, nadal to chcieć i uczyć się tego, prawda?

      Usuń
  16. Samych radosnych i pięknych dni życzę... ♥♥♥

    Ściskam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze radosna Kalina ! Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, ale zawsze tęskniąca za radością, ja mam na nią azymut, jak w busoli:)

      Usuń
  18. Nieustającego zachwytu nad światem, Kalino!!! Który udziela się każdemu czytającemu Twojego bloga. Sto Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czego można życzyć tak szczęśliwemu człowiekowi? Chciałabym Pani życzyć zdrowia w takim razie i aby ta pozytywna energia w pani nie gasła;) Jest Pani taką iskierką dla mnie, czuję taki optymizm i spokój, gdy wchodzę na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia zdrowia, dbam o nie, ale wiadomo jak to jest. Blog jest moja inwentaryzacją świata i chwil, staram się zapisywać te najcenniejsze. Zawsze mnie wzrusza to, że ktoś się odnajduje tu:)

      Usuń
  20. Łzy w oczach mi się zakręciły przy oglądaniu tych fotografii. Żyj dłuuugo w zdrowiu i szczęściu. Niech Ci się wiedzie. Ja też chciałbym się cieszyć,że na tej planecie.....jestem,. Nie bardzo mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam gdzieś zdjęcie, jak razem jesteśmy koło Tudorowa:)

      Usuń
  21. Kalino! Najlepszego wszystkiego w życiu Ci życzę. Zachwytów krocie każdego dnia, ciepłego kocyka miłości na sercu, nieustannego zrozumienia dla tych młodych szkolnych umysłów. Po prostu tych małych szczęść codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kocyk bardzo proszę, są dni, gdy tylko on mnie podgrzewa, jak u każdegon chyba:)

      Usuń
  22. Jeju...jak pięknie, oby marzenia dalej się spełniały a życie płynęło w zdrowiu, spokoju i radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miła Pani Kalino,wszyscy tak pięknie życzą,że już niewiele można dodać.Ja chciałabym życzyć aby zawsze i wszędzie można było się nie bać.Nie bać się uśmiechać kiedy dni szare i trudne.Nie bać się być dobrym gdy irytuje codzienność.Nie bać się być szczęśliwym choćby tylko teraz nie myśląc o póżniej.Życzę jak najwięcej życia w całym powszednim i odświętnym życiu.Kętrzynianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to takie życzenia, które tzreba zapisać w pamięci i wspominać, kiedy zimno i źle. Tak zrobię!

      Usuń
  24. Wszystkiego najlepszego i tylko dobrych i życzliwych ludzi wokół życzę :) BDB

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze życzenia z okazji urodzin! Jak najwięcej codziennych radości, pokoju, zdrowia, uśmiechu i dużo Bożego błogosławieństwa. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności też:) I bardzo, bardzo dziękuję!

      Usuń
  26. Spóżnione, ale najszczersze życzenia - tylko tego, co dobre...
    Radości, spokoju i Miłości...
    Takiej samej życzliwości dla Świata za 100 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym dożyć stu lat i byc taką zabawną staruszką^^ Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję, że zostawisz ślad :)