14 sierpnia 2013

Etykiety na ziołowe herbaty

Suszę zioła i pakuję w torebki. W kuchni pachnie jak w Herbapolu albo i lepiej, świeże i podsuszone wiszą w pęczkach, te suche pakuję w eleganckie torebki z szarego papieru i doczepiam etykietki. Za oknem słońce, ale powietrze ostre, chłodne; astry kwitną, a rosa w ogrodzie zimna, jak pocałunek jesiennej wróżki. W kuchni pyrkoczą jabłka  młoda kapusta. Ja dziergam etykietki.
Jako, że nie znalazłam w sieci czegoś, co by mnie zadowoliło, w gimpie wykombinowałam sama rzeczone etykiety w formie kolażu a la scrapbook i proszę, udostępniam bez licencji, jakby ktoś chciał wydrukować lub przerobić sobie. Korzystałam z darmowych graficzek i elementów. Tudzież darmowego gimpa.
Dwie wersje, z podpisem Kaliny i bez. Na razie tylko melisa, w planie jeszcze sześć ziółek.


Dodałam jeszcze jedną, z inną czcionką i wyraźniejszym motywem zielonych listków.




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nesso- pochwała od ciebie jest wielkim wyróznieniem- uwielbiam twoje prace, szablony, etykiety, wszystko:)

      Usuń

Dziękuję, że zostawisz ślad :)